تور آنتالیا

تور آنتالیا از محبوب ترین و پر متقاضی ترین تور ها میان گردشگران ایرانی می باشد، در این قسمت می توانید لیستی از تور های آنتالیا را به همراه نرخ های واقعی و توضیحات کامل شامل مدت زمان اقامت، قیمت، ایرلاین و آژانس برگزار کننده تور، مشاهده نمایید.

آنتالیا یکی از شهرهای ساحلی و توریستی کشور ترکیه می باشد، که سالانه میزبان تعداد قابل توجهی از گردشگران ایرانی است، از علل محبوبیت این شهر در میان گردشگران ایرانی می توان به تفریحات هیجان انگیز متعدد، جاذبه های گردشگری بسیار و هتل های لوکس موجود در این شهر اشاره کرد، البته باید بدانید که آنتالیا دارای بیش از 10 ماه آفتابی در سال می باشد، و این مورد نیز می تواند از دلایل محبوبیت تور آنتالیا به شمار بیاید!
مهم ترین تفریحات آنتالیا
شهر آنتالیا مملوء از مراکز تفریحی می باشد که مهم ترین آن ها عبارتند از پارک آبی آکوا، ساحل زیبای لارا، جنگل کریش و غیره، همچنین از دیگر جاذبه های تفریحی آنتالیا می توان به تفریحات ساحلی موجود در آن نظیر موج سواری، اسکی روی آب، قایقرانی و غیره اشاره کرد.
مهم ترین جاذبه های گردشگری آنتالیا
همانطور که پیش تر اشاره کردیم، وجود جاذبه های گردشگری متعدد، از مهم ترین دلایل توریستی شدن شهر آنتالیا هستند، از جمله مهم ترین جاذبه های آنتالیا می توان پارک دلفین ها، مسجد تکلی پاشا، موزه اسباب بازی و غیره را نام برد، علاوه بر موارد مذکور در آنتالیا مناطق سرسبز و زیبایی همچون کمر kemer وجود دارد که مملوء از روستا های بسیار زیبا و سنتی می باشد که بازدید از آن ها خالی از لطف نیست بنابراین چنانچه قصد سفر با تور آنتالیا را دارید بازدید از این منطقه را فراموش نکنید.
مهم ترین مراکز خرید آنتالیا
شهر آنتالیا مراکز خرید بسیار لوکس و مدرنی را در خود جای داده است که در آن ها می توانید طیف گسترده ای از فروشگاه ها را مشاهده نمایید، برخی از معروف ترین مراکز خرید این شهر دپو،   لاورا، پریمیوم مال، اوزدیلک و اراستا نام دارند. البته در نظر داشته باشید که مراکز خرید آنتالیا برای خرید ارزان مناسب نیستند، بنابراین اگر با هدف خرید کردن سفر می کنید، تور آنتالیا گزینه مناسبی برای شما نخواهد بود!

برای مطالعه ی ادامه ی این مقاله به سایت لحظه اخر مراجعه کنید
منبع:تور آنتالیا




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.