همراه بیمه آسیا

 

همراه بیمه آسیا ، نماینده رسمی بیمه آسیا و اپلیکیشن خرید انواع بیمه در اصفهان با نازل ترین قیمت بیمه ، بهترین اپلیکیشن برای خرید بیمه شخص ثالث در اصفهان ، خرید بیمه بدنه در اصفهان با ارسال رایگان درب منزل و تخفیف های استثنایی و مداوم در حدمت شماست.

 

لمینت چیست و چه کاربردهایی در چاپ دارد؟

لمینت چیست و چه کاربردهایی در چاپ دارد؟

1

لمینت چیست

لمینت چیست و چه کاربردهایی در چاپ دارد؟

لمینت کردن بهترین شیوه محافظت از محصولات چاپی از آسیب هایی مثل چروکیدگی ، لک‌ شدن ، آفتاب خوردگی ، سیاه شدگی ، پریدگی رنگ است. همچنین پرس لمینت مقاومت متریال چاپی را در برابر رطوبت، پارگی و نیز بالا می برد.

چاپ پلات یا لمینت؟

چاپ پلات یا همان چاپ لمینت بر شدت رنگ و کنتراست محصولات چاپی نیز تاثیر به سزایی دارد. با لمنیت آثار چاپی از تمامی این مزایا با هزینه و قیمتی پایین می توان بهره مند شد.

تخته شاسی چیست؟

تخته شاسی تخته ای از جنس فیبر است که برای نصب ماندگار تصاویر چاپی بر روی سطوح و دیوارها به کار می رود. فوم برد تخته شاسی از جنس پلی استایرن است که ویژگی های اصلی آن سبکی، مقاومت در برابر آب ، استحکام و قابلیت برش است و طرح های چاپ شده روی آن جلوه و نمایش زیبایی دارند

چاپ پلات و لمینت محافظ طرح های چاپ شده

طرح های چاپ شده ممکن است بدلایل محیطی از بین بروند، به همین دلیل نیاز به محافظ دارند. یکی از روش های بسیار مهم به منظور محافظت از طرح چاپ شده چاپ پلات و لمینت است.

 

چگونه می توان از کاغذ چاپ شده محافظت کرد؟

برای اینکه این نوع چاپ برای شما شفاف تر شود باید یک مثال بزنیم. کارت شناسایی شما با استفاده از یک لایه پلاستیکی پر می شود که این نمونه آشکار و بارز این نوع چاپ است که همیشه و همه جا آن را مشاهده کرده اید. برای اینکه این موضوع شفاف تر مورد بررسی قرار بگیرد نیاز است انواع چاپ در این زمینه به شما معرفی شود با ما همراه باشید تا شما را با انواع چاپ لمینت آشنا کنیم.

انواع چاپ لمینت یا پلات

واژه لمینت در انگلیسی به معنی لایه لایه کردن است. در صنعت چاپ پلات به این صورت است که لایه پلاستیکی متشکل از مواد شیمیایی مانند پلی استر و رزین کاغذ چاپ شده را پوشش می دهد. اگر بخواهیم ساده تر بیان کنیم این است که یک لایه پلاستیکی برای محافظت بیشتر از طرح چاپ شده بر روی طرح چسبانده می شود.

هفت روش برای لمینت کردن

لمینت کردن به هفت نوع سرد مات، سرد براق، ویژه مات، گرم مات، گرم براق، ضد خش و ضد خش کف طبقه بندی می شود.

 

ادامه مطلب : لمینت چیست

مشاوره ، سفارش آنلاین چاپ و استعلام قیمت با مشاوران ما

پیشنهاد می کنیم برای دریافت اطلاعات بیشتر در  زمینه های مختلف چاپ از مقالات دیگر  و ویدئو های سایت بازدید کنید و برای دریافت مشاوره  با ما در تماس باشید.      ( شماره های تماس مجموعه  02177335593 , 09101400024 )

برای مشاهده سایت و سفارش آنلاین روی لینک های زیر کلیک کنید :

 

کتاب فرمول

معرفی کتاب فرمول

 آلبرت لزلو بارابسی، محقق پیشرو و دانشمند، در این اثر خود از راهکارهای علمی رسیدن به موفقیت پرده برمی‌دارد.

بسیار پیش می‌آید که به پایان رساندن یک کار بزرگ و یا دستیابی به چیزی، به موفقیت ختم نشود؛ کاری که به ما محول شده بود را به پایان رساندیم اما ترفیع نگرفتیم، سخت کار کردیم اما توجهی که لایقش بودیم را دریافت نکردیم و یا ایده‌ای به ذهنمان رسید و با دیگران درمیان گذاشتیم اما هیچ جا از ما نامی آورده نشد. همیشه در گوشمان خوانده‌اند که استعداد و سخت‌کوشی کلید پیشی گرفتن از دیگران است؛ در دنیایی که امروزدر آن زندگی می‌کنیم اما این دو اصل معمولاً ما را به هدف دلخواهمان نمی‌رسانند.

لزلو بارابسی، یکی از متخصصان پیشرو، دانشمند شبکه و نویسنده‌ای است که متوجه این فاصله میان سخت‌کوشی و موفقیت شده است و در کتاب فرمول برای مخاطب آشکار می‌کند که موفقیت درواقع چیست؛ موفقیت مجموعه‌ای است از اتفاقاتی است که بر اساس افکار اطرافیان و حس تحسین آن‌ها نسبت به شما شکل می‌گیرند.

کیست که خواهان موفقیت نباشد؟! آن‌هم زمانی که در یک فرمول ساده و آماده جلوی‌مان است؟! بارابسی فیزیکدانی است که به دانش شبکه روی آورده و تصمیم گرفته تا موفقیت را موردمطالعه و موشکافی قرار دهد؛ او هزاران استاد، خلبان، قهرمان ورزشی و موسیقی‌دان موفق را بررسی کرده تا بیاید که آن‌ها چگونه و چه زمان به موفقیت رسیده‌اند. این بررسی‌ها به ? قانون موفقیت انجامید:‌

  1. عملکرد به موفقیت می‌انجامد؛ اما زمانی که نشود عملکرد را سنجید، این شبکه‌ها هستند که شما را به موفقیت می‌رسانند. دیگر اهمیتی ندارد که شما چه میدانید، اینکه چه کسی را می‌شناسید، یا بهتر بگویم، چه کسی شما را می‌شناسد مهم است. این شمایید که کار بزرگی می‌کنید اما مفید خواهد بود اگر افرادی که پیش از شما کار بزرگی انجام داده‌اند و به آن مشهورند، شما را بشناسند و بدانند شما تا چه اندازه عالی هستید.
  2.  عملکرد حد و اندازه‌ای دارد اما موفقیت بی‌حدومرز است. سرعت شما در دویدن محدودیتی دارد؛ میزان کیفیت کالای شما سرحدی دارد؛ اما پولی که می‌توانید به جیب بزنید و یا تعداد افرادی که می‌توانید بر آن‌ها تأثیرگذار باشید سقفی ندارد.
  3. موفقیت‌های پیشین ‍‍‍ضربدر شایستگی مساوی است با موفقیت‌های بعدی؛ موفقیت‌ها و کامیابی‌های گذشته در رسیدن به موفقیت‌های بیشتر مفید خواهند بود، به‌خصوص اگر کسی شما را به آن‌ها بشناسد. در حقیقت کامیابی‌های گذشته به شما کمک خواهند کرد که واقعاً عالی باشید؛ پس اگر کسی شما را نمی‌شناسد، خود را افرادی وصل کنید که شهرتی دارند. مردم به حرف کسانی که می‌شناسند توجه می‌کنند، حتی اگر این کار چندان عقلانی نباشد.
  4. موفقیت جمعی نیازمند تنوع و تعادل تمام اعضای گروه است و بااین‌حال در آخر تمام اعتبار و امتیاز گروه به یک نفر تعلق می‌گیرد؛ این پدیده را در ورزش بیشتر شاهد هستیم. در مدرسه دقیقاً برعکس این موضوع اتفاق می‌افتد؛ آنجا یک نفر تمام ‌کار را انجام می‌دهد و موفقیت نصیب تمام افراد گروه می‌شود.
  5. موفقیت در هر زمان با ثابت‌قدمی حاصل می‌شود. هیچ‌گاه دیر نیست. شما درست نمی‌دانید کدام تلاشتان به آن هدف دلخواه خواهد انجامید پس ناامید نشوید و دست از تلاش و سماجت برندارد. حالا حالاها زمان‌دارید.

فرمول رسیدن به موفقیت همین است! عالی باشید، کار بزرگی انجام دهید، با افرادی که با شما متفاوت‌اند یا از شما بهترند در ارتباط باشید، به تلاشتان ادامه دهید و تسلیم نشوید. این هم راهی علمی.

در کتاب فرمول، بارابسی تأکید می‌کند که جایگاه و احترام اجتماعی بایستی با ترکیب عمل و به رسمیت شناخته شدن همراه شود؛ این مسئله در دستیابی به موفقیت ضروری است. بارابسی کلان‌داده‌ها و موارد موردمطالعه و شواهد تاریخی را اهرمی قرار داده تا به‌وسیله‌ی آن قوانین نانوشته‌ی موفقیت را برملا کند و به این پرسش بپردازد که چه کسی به‌راستی از دیگران پیشی می‌گیرد و چرا؛ وی هم‌چنین به معرفی ?? قانون حاکم بر موفقیت می‌پردازد و به مخاطب خود می‌آموزد که چگونه به سود خود از آن‌ها استفاده کند را در دنیای امروزی می‌آموزد.

کتاب فرمول با ترجمه‌ی حامد رحمانیان و از  نشر نوین منتشر شده است.

مشاهده و خرید کتاب : https://www.cavack.com/Item/35327