معرفی فیلم آمادئوس

معرفی فیلم آمادئوس

bi5s_k1.jpg

آمادئوس (به انگلیسی: Amadeus) فیلمی به کارگردانی میلوش فورمن، محصول سال ???? است. این فیلم بر اساس نمایشنامه‌ای به همین نام از پیتر شِیفِر ساخته شده‌ است و کمابیش به زندگی دو موسیقی‌دان ساکن وین اتریش، ولفگانگ آمادئوس موتسارت و آنتونیو سالیِری، در نیمه‌ی دوم سده‌ی هجدهم می‌پردازد. آمادئوس درمجموع نامزد دریافت ?? جایزه شد و توانست ?? جایزه را به‌دست آورَد. این جوایز شامل ? جایزه‌ی اسکار، ? جایزه‌ی بفتا، ? جایزه‌‌ گلدن .گلوب، و یک جایزه‌ی دی‌جی‌اِی است

داستان

داستان این فیلم درباره‌ی بخش‌هایی از زندگی و همچنین چگونگی مرگ ولفگانگ آمادئوس موتسارت است. محتوای این فیلم آمیخته به اغراق است و سندیتِ تاریخی ندارد. فیلم با یک قطعه‌ی کوتاه موسیقی و نمایی از یک کالسکه، تصاویری از برف و یخ، و کوچه‌های پیچ‌درپیچ آغاز می‌شود. ناگهان فریادهای کوتاهِ «موتسارتِ موتسارت» آنتونیو سالیِری (اف. موری آبراهام) به گوش می‌رسد.

سالیری، درحالی‌که فریاد می‌زند و اعتراف می‌کند که ولفگانگ آمادئوس موتسارت (تام هولس) را کشته، خونین و مالین، توسط خدمه‌اش پیدا می‌شود. سالیری خودکشی کرده‌ است و توسط خدمه‌اش به یک بیمارستان، که در واقع یک آسایشگاه روانیِ وحشتناک است، برده می‌شود. در صحنه? بعد، کشیشی به آسایشگاه روانی وارد می‌شود و نزدِ سالیری می‌رود. ابتدا سالیری قصدِ پذیرفتنِ کشیش را ندارد، اما لحظاتی بعد نظرش عوض می‌شود.

سالیری قطعاتی از آهنگ‌هایی را که در دوران جوانی و شهرت خود ساخته، برای کشیش می‌نوازد؛ اما کشیش هیچ‌کدام از آن‌ها را نمی‌شناسد. آنگاه سالیری قطعه‌ای از موتسارت می‌نوازد و کشیش فوراً آن را می‌شناسد و ادامه‌ی آن را زمزمه می‌کند. از اینجا فیلم وارد مرحله‌ی دیگری می‌شود. کشیش از سالیری می‌خواهد که اعتراف کند، و سالیری با مرور دوران کودکی خود شروع می‌کند و آن دوران را با دوران کودکی موتسارت مقایسه می‌کند. در همین حال، صحنه‌هایی از کودکی هردو نمایش داده می‌شود:

موتسارت سرگرم نواختن موسیقی است و، در جایی دیگر، سالیری در حال بازی کردن با بچه‌های هم‌سن‌وسال خود. روزی سالیری در ایام کودکی دعا می‌کند و از خدا می‌خواهد که آهنگساز و نوازنده‌ای بزرگ شود. دیری نمی‌گذرد که پدر سالیری در هنگام غذا خوردن می‌میرد، و بدین ترتیب مشکل اصلی آرزوی سالیری برای آهنگساز شدن برطرف می‌شود و او به شهر وین، که آن زمان مرکز موسیقی جهان به‌شمار می‌رفت، می‌رود و تبدیل به آهنگسازی معروف می‌شود. از اینجا فیلم مجدداً به زمان گذشته برمی‌گردد، اما این بار به دورانی که سالیری تقریباً مردی چهل‌ساله است و تبدیل به آهنگسازی بزرگ و نامدار در سراسر اروپا شده‌ است.

فیلم به شبی رجوع می‌کند که قرار است موتسارت به وین بیاید و در یک میهمانی قطعاتی از او نواخته شود. سالیری مشتاقانه در آن شب خود را به میهمانی رسانده تا موتسارت معروف را ملاقات کند. او در سالن‌های مختلف به دنبال موتسارت است، اما او را پیدا نمی‌کند. ناگهان، به‌شکلی غیرمنتظره، در سالن غذاخوری -که خالی است- با موتسارت مواجه می‌شود، آن‌هم در هنگامی که موتسارت مشغول عشق‌بازی و سربه‌سر گذاشتن نامزد خود، کنستانتسه (الیزابت بِریج)، است.

در همین هنگام قطعه‌ای از موتسارت پخش می‌شود و ناگهان او از جا بلند می‌شود و سریعاً خود را به سالن اصلی می‌رسانَد. اینجاست که سالیری متوجه می‌شود آن مرد سبک‌سر و بی‌ادبی که مشغول عشق‌بازی بود، کسی نیست جز موتسارت! سالیری از کشف این حقیقت بسیار بهت‌زده می‌شود، چون او انتظار شخصیتی دیگر را داشته‌ است. موتسارت قطعه موسیقی خود را در جلو اسقف اعظم اجرا می‌کند و قرار می‌شود که در وین بماند. موسیقی او بی‌نظیر است و همگان را مجذوب می‌کند، و بیشتر از همه، سالیری را که از همان هنگام حس حسادت او به موتسارت تحریک شده بود…

#داستان_یک_اثر

خرید لوازم یدکی هیوندای اصفهان

 خودرو های هیوندا طوری ساخته شده اند که در شرایط سخت آب و هوایی دوام بیاورند. در مناطقی مانند اصفهان نیز بدلیل وجود آب و هوای گرم این خودرو ها کاربرد دارند. به همین دلیل خرید لوازم یدکی در اصفهان رواج داشته و می توان گفت خرید و فروش این قطعات بسیار پر رونق است.

نگاهی به لوازم یدکی هیوندای در اصفهان

 داشتن لوازم یدک برای خودرو از جمله چیز های مهم و ضروری است که همه به آن ها احتیاج دارند. لوازم یدکی هیوندای در اصفهان از همان کیفیتی برخوردارند که محصولات اصل خودرو سازی هیوندا تولید می کنند.

 در واقع بیشتر لوازم یدکی هیوندای در اصفهان از محصولات کره ای اصل هستند و البته باید گفت محصولات تقلبی هم در بازار اصفهان وجود دارند اما با رعایت چند نکته هیچ مشکلی برای خریدار پیش نمی آید.

 با توجه به فروش لوازم یدکی هیوندای در اصفهان می توان متوجه شد که این محصولات از نظر هزینه و کیفیت در نظر خریداران دارای محبوبیت بالا و استفاده بیشتر هستند.

 لوازم یدکی هیوندای در اصفهان شاید بیشتر از بقیه شهرها کارایی دارد چرا که احتمال خرابی خودرو یا یک قطعه آن در هوای گرم و تقریبا خشک بیشتر از بقیه نقاط می تواند باشد.

بررسی کیفیت لوازم یدکی هیوندای در اصفهان

 از نظر کیفیت لوازم یدکی هیوندای در اصفهان باید گفت که این لوازم با توجه به نظر خریداران از کیفیت خوبی برخوردا هستند و همچنین استاندارد هایی که شرکت های سازنده بر روی محصولات خود اعمال می کنند باعث می شوند تا کیفیت محصولات تا حد زیادی بالا بروند.

 شرکت هیوندا با ساخت خودروهای مستحکم و قوی توانست بخشی از بازار جهانی صنعت خودرو را به خود اختصاص دهد.

 این شرکت تمام تلاش خود را برای بالا بردن سطح ایمنی سرنشین خودروهای خود می کند به همین منظور از تکنولوژی های جدید و نو برای بهتر کردن لوازم اتوموبیل استفاده کرده تا به رویای خود یک گام دیگر نزدیک تر شود.

m1qj_x15.jpg

خرید لوازم یدکی هیوندای در اصفهان

 به همین منظور قطعات یدک خودرو هیوندا چه توسط خود شرکت یا شرکت های زیر مجموعه ساخته شده باشند از کیفیت و ساختار خوبی برخوردارند. لوازم یدکی هیوندای در اصفهان نیز از همین قطعات و تحت استاندارد های شرکت هیوندا ساخته شده و سپس وارد بازار های خرید و فروش لوازم یدک ایران شده اند.

 بنابراین لوازم یدکی هیوندای در اصفهان آن استحکام و مقاومت مورد نیاز برای خودرو را دارد و خریداران نباید نگران چیزی باشند.

کارایی لوازم یدکی هیوندای در اصفهان

 با توجه به استحکام و کیفیت بالای قطعات ساخته شده توسط شرکت هیوندا موتور یا شرکت های تحت لیسانس آن، می توان لوازم یدکی هیوندای در اصفهان از کارایی و کاربرد خوبی برخوردار هستند.

 کارایی لوازم یدکی هیوندای در اصفهان به غیر از مواردی که گفته شد بسیار زیاد است، خریداران می توانند از این نوع لوازم برای خودرو های دیگر نیز استفاده کنند.

 در کل لوازم یدک برای بهتر کار کردن خودرو و بالا بردن سطح ایمنی سرنشینان خودرو و دیگر وسیله های نقلیه ساخته شده اند اما افرادی هستند که با فروش محصولات به ظاهر سالم اقدام به خرابی و صدمات غیر قابل جبران خودرو و حتی سرنشینان آن می کنند.

 به همین دلیل حتما به خاطر داشته باشید برای خرید لوازم یدکی هیوندای در اصفهان به مراکز فروش قطعات معتبر مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهید.

 اگر در شهر اصفهان ساکن هستید می توانید در سریعترین زمان ممکن لوازم یدکی هیوندای در اصفهان را با مراجعه حضوری یا به صورت آنلاین خریداری نمایید.

 

خرید لوازم یدکی هیوندای در اصفهان

قیمت لوازم یدکی هیوندای در اصفهان

 لوازم یدک در ایران و حتی در جهان جزو محصولاتی هستند که در رده بالای نیاز های جامعه قرار می گیرند چرا که میلیون ها نفر از مردم و شاید بتوان گفت کل کشور یا دارای وسیله نقلیه هستند و یا از آن ها استفاده می کنند.

 به همین دلیل افراد برای خرید انواع قطعات یدکی از جمله لوازم یدکی هیوندای در اصفهان باید هزینه ای نه چندان کم برای محصول مورد نظر خود پرداخت نمایند.

 علاوه بر آن وارداتی بودن لوازم یدکی هیوندای در اصفهان باعث می شود تا قیمت این چنین محصولات کمی بالاتر از حد معمول باشد.

 باید توجه داشت قیمت لوازم یدکی هیوندای در اصفهان مانند بسیاری از دیگر نقاط کشور می باشد و تفاوت آنچنانی دیده نمی شود اما ممکن است در خرید هایی که به صورت آنلاین صورت می گیرند به دلیل ارائه تخفیفات توسط سایت ها قیمت ها کمی پایین تر از سطح معمول باشند.

 برای خرید لوازم یدکی هیوندای در اصفهان لطفا سعی کنید از مراکز یا فروشگاه هایی قطعات مورد نظر خود را خریداری فرمایید که معتبر بوده و کیفیت مورد نظر شما را داشته باشند.

 

خرید لوازم یدکی هیوندای در اصفهان

مراکز فروش لوازم یدکی هیوندای در اصفهان

 در خرید لوازم یدکی هیوندای در اصفهان مانند هر خرید دیگری باید خریداران مراقب باشند تا محصول تقلبی را خریداری نکنند.

 فقط در شهر اصفهان شاید بیش از 75 عدد فروشگاه قطعات و لوازم یدک وجود دارد که در سایت روابط عمومی شهر اصفهان حدود 30 فروشگاه ثبت شده اند. این آمار نشان می دهد بسیاری از فروشگاه ها یا معتبر اند و ثبت نشده اند و یا غیر معتبر اند.

 پس خریداران برای خرید لوازم یدکی هیوندای در اصفهان حتما باید ابتدا تحقیق کنند که کدام فروشگاه معتبر است و کدام نیست تا مشکلی برای خریدار پیش نیاید.

 همچنین فروشگاه ها باید گارانتی و ضمانت محصول را به خریدار تحویل دهند پس حتما خریداران محترم این موضوع را پیگیری بفرمایند.

 همچنین افراد برای اینکه با خیال راحت یک محصول را خریداری کنند راحت ترین کار این است که بارکد محصول را در اینترنت جستجو کرده و ببینند تا محصولی که قصد خرید آن را دارند اصل می باشد یا خیر.

 قبل از خرید لوازم یدکی هیوندای در اصفهان خریداران باید در رابطه با محصولی که قصد خرید آن را دارند تحقیق کرده و می توانند از نظر یک کارشناس بهره مند شوند تا خریدی آسان و بدون دردسری را تجربه کنند.

 همچنین افراد می توانید برای گرفتن اطلاعات و یا خرید محصولات جنسیس سدان بر روی لوازم استوک جنسیس سدان کلیک کرده و از جدید ترین اخبار مطلع گردند.

گیربکس خورشیدی

گیربکس خورشیدی

گیربکس ها وظیفه انتقال توان مکانیکی را از یک منبع تولید توان به مصرف کننده دارند ، در واقع رابطی بین تولید کننده توان ( الکتروموتور ) و مصرف کننده توان ( دستگاه موردنظر ) می باشد .

از گیربکس خورشیدی از صنایع مختلفی از جمله حمل و نقل و باربری ، ساخت و ساز و ساختمان سازی ، صنایع معدن ، مکانیک ، غذایی و کشاورزی و .... استفاده میشود

aucl_rp1.jpg 

مزایای گیربکس خورشیدی

سرویس و نگهداری آسان

قابلیت تحمل گشتاور بالا ( انتقال نیرو در بین طبقات تقسیم میشود )

دور ورودی تا 3500 دور در دقیقه

بازدهی بالا ( تا 98 دردصد )

حجم کم گیربکس

صرفه جویی در مصرف برق

 

گیربکس خورشیدی شامل یک دنده خورشیدی  ، دو یا چند دنده هرزگرد سیاره ای و یک دنده رینگی است . دنده خورشیدی در مرکز گیربکس واقع شده است و دنده های سیاره ای توسط یک پوسته همگی به هم متصل شده اند و بین دنده خورشیدی و دنده رینگی به گونه ای قرار گرفته اند که از یک طرف با دنده خورشیدی و از طرف دیگر با دنده رینگی بطور دائم درگیر بوده و حول محور خود می چرخند

 

اجزا و قطعات گیربکس خورشیدی

دنده گیربکس سیاره ای

چرخ دنده ها در سیستم انتقال قدرت شبیه به چرخ های موجود در یک سیستم پولی و تسمه کمربند هستند . مزیت استفاده از چرخ دنده ها این است که دنده های چرخ دنده از لغزش جلوگیری می کنند

پینیون

پینیون دنده کوچک وسط گیربکس می باشد که نیروی انتقال داده شده توسط کریر را به خروجی استیج منتقل می کند

کریر خورشیدی

کریر یک صفحه است که دنده های گیربکس روی آن نشسته و وظیفه چرخاندن دنده ها را دارد

دنده رینگی

رینگر در واقع یک رینگ می باشد که سطح داخلی آن دنده خورده شده است و مانند یک چرخ دنده داخلی کار میکند

پوسته گیربکس

دنده ها روی آن قرار میگیرند و جنس آن معمولا از چدن ریخته گری شده است

 

مزایای گیربکس خورشیدی نسبت به هلیکال و حلزونی

این گیربکس ها به دلیل اینکه نسل جدید گیربکس ها می باشد دارای ساختار متالوژی برتری هستند و به علت ساختار این گیربکس ها سطح درگیری دنده ها تا دو برابر افزایش یافته که این امر باعث کاهش فشار به دنده ها و افزایش عمر کارکرد این گیربکس ها می گردد

حجم کم این گیربکس ها به دلیل نحوه قرارگیری چرخ دنده ها از دیگر محاسن آنها می باشد که کار با این گیربکس ها را راحت میکند

به علت ساختار درونی گیربکس خورشیدی ، تعمیرات آن بسیار راحت می باشد که این امر باعث کاهش نگرانی مصرف کننده در زمینه تعمیرات و نگهداری می شود

راندمان بسیار بالا

طول عمر بالا

لقی بسیار ناچیز

امکان کوبل بسیار ساده

 

گروه صنعتی درویش تامین کننده و عرضه کننده انواع گیربکس های خورشیدی ایرانی و خارجی با سابقه ای بیش از 50 سال در صنعت کشور می باشد  که آماده خدمت رسانی به مشتریان خود می باشد . شما میتوانید جهت خرید انواع گیربکس خورشیدی با ما تماس بگیرید

 

معرفی انواع لوله پلیکا و اتصالات آن

معرفی انواع لوله پلیکا و اتصالات آن


 

امروزه نقش لوله ها و اتصالات در صنعت ساختمانی،بسیار حائز اهمیت است.لوله ها از نظر اتصالات ، جنس و کاربرد به چند دسته تقسیم میشوند.دراین مقاله در ابتدا به انواع لوله ها خواهیم پرداخت سپس به بررسی لوله پلیکا ،انواع اتصالاتش و معرفی آن می پردازیم.

 

لوله هایی با جنس گالوانیزه

 

لوله های آهنی و فولادی از دو نوع مهم گالوانیزه ،به حساب می آیند که لوله های فولادی وزن کمتری نسبت به لوله های آهنی دارند.لوله های فولادی برای تهویه گزینه ی مطلوبی به شمار می آیند و بسیار کارایی دارد هرچند برای امور دیگر فاضلابی نیز کارایی دارد.

 

لوله های چدنی

 

برای لوله کشی ها بسیار استفاده می شود و دارای مقاومت قابل توجهی می باشد.

 

لوله های پلاستیکی

mxow_image2.jpg 

به چند نوع تقسیم می گردند

 

لوله های PE – پلی اتیلن

لوله های PVC – پی وی سی

لوله های PP – پلی پروپیلن

در سیستم آبرسانی سرد و گرم به علت داشتن آستانه مقاومتی بسیار پرکاربرد می باشند و اتصال این نوع لوله ها توسط جوش حرارتی صورت می پذیرد  و در رنگ سفید در بازار عرضه  و ارائه می شود .

 

لوله های ABS

 

لوله های CPVC

 

لوله های PB

 

لوله های پلی اتیلن

دارای مقاومت بالاتری نسبت به دیگر لوله ها می باشند و ضخیم بودن پلی اتیلن نیز از دیگر تمایزات این نوع لوله به حساب  می آید.

 

لوله های دوسر تخت

 

تعریفی از لوله پلیکا (pvc) 

 

به اسم یو پی وی سی معروف می باشد که به علت پیشتازان تولید کننده این فرآیند به پلیکا معروف شد.با رنگ طوسی رنگ در میان مردم بسیار کاربردی محسوب می شود و خیلی از افراد بر این تصور هستند که پلیکا جنس این نوع لوله  به حساب می آید در حالی که نام برند معروف این نوع لوله می باشد.مقاومت بالا و عدم خراب شدن در زمان طولانی باعث پرطرفدار تر شدن این نوع لوله شده است. صنعت آب و فاضلاب بسیار با لوله های پلیکا مرتبط و وابسته می باشد و به تنهایی باعث موفقیت این امرشده است.

 

برای خرید انواع لوله پلیکا و اتصالات آن و لوله و اتصالات فاضلاب ، می توانید انواع سایت ها را بصورت آنلاین جستجو کرده و با دیدن و مقایسه قیمت ها محصول خود را خریداری بکنید ، در اینجا ما وبسایت چلونگر که کالای  تخصصی ساختمانی است  را به شما معرفی می کنیم که با مراجعه به آن می توانید خرید خوب و مناسبی داشته باشید.

فروشگاه آنلاین چیست؟

فروشگاه آنلاین  چیست؟

 

فروشگاه  انلاین  در واقع وب سایتی است که در ویترین خود به عرضه کالا و خدمات می پردازد و مشتری قادر به سفارش آن ها می باشد. در فروشگاه های اینترنتی هزینه کالا و خدمات را به صورت آنلاین می توانید پرداخت کنید و محصول مورد نظر را درب منزل تان تحویل بگیرید. در این مقاله به بررسی اطلاعاتی درباره فروشگاه اینترنتی، کاربردها و مزایای آن خواهیم پرداخت.

فروشگاه اینترنتی

فروشگاه های آنلاین: دلایل شکست فروشگاه های آنلاین چیست؟ - داده ... 

در فروشگاه اینترنتی اطلاعات مربوط به محصول مورد نظر نمایش داده می شود و امکان خرید آن برای مشتری فراهم می گردد. در این فروشگاه ها محصولات و خدمات متفاوت دسته بندی می شوند و با کلیک روی هر یک قادر به مشاهده محصولات زیادی خواهید بود. سبدی مجازی برای این فروشگاه ها در نظر گرفته می شود که با استفاده از آن قادر به ثبت سفارشات خود خواهید بود. امکان جستجوی محصولات در فروشگاه های  انلاین  برقرار شده است تا اقلام و یا برندهای خاصی را که به آن تمایل دارند جستجو کنند و محصول مورد نظر را سریع تر پیدا کنند.