ثبت شرکت در عمان

 

ثبت شرکت در عمان با محمود شفیع ‌زاده وکیل رسمی دادگستری


کشور عمان که به لیختن اشتاین خاورمیانه شهرت یافته در واقع در جنوب ایران و دریای عمان، به عنوان دومین کشور پهناور عربی پس از عربستان شناخته می‌شود و از ارزش پولی بسیار بالایی برخوردار است یعنی بیشتر از دو برابر و نیم نسبت به واحد پول آمریکا. همواره طی سالهای گذشته بارها و بارها در جلسات مختلف به موکلین تاکید کرده ایم که صحت اطلاعات داده شده در جلسات پرزنت و مشاوره را خودتان به زبان انگلیسی در گوگل بررسی کنید.
واحد پول عمان، ریال عمانی نام دارد که هر ریال عمانی به هزار قسمت تقسیم می شود که هر قسمت بیسا نامیده می شود
Omani rial Currency Description
The rial is the currency of Oman. It is divided into 1000 baisa. 
طبق توضیحات آقای گوگل، ریال عمانی سومین پول با ارزش دنیا می باشد
The Omani rial is the worlds 3rd highest valued currency

واحد پول کشور ایالات متحده هم که معرف حضور میباشد. دلار آمریکا.
با یک سرچ سریع و سرانگشتی در گوگل و تایپ عبارت Omr vs Usd می توانیم قدرت ریال عمان را در برابر قدرت دلار ایالات متحده مشاهده کنیم
آقای گوگل به ما می گوید که هر احد ریال عمانی دو ممیز شش دهم برابر دلار ایالات متحده می باشد مدارکش هم موجود است

ثبت شرکت عمان 2019

حالا که آقای گوگل همه چیز را برای ما روشن کرد می توانیم با یک حساب سرانگشتی ساده ساده ساده نتیجه‌گیری کنیم ثبت شرکت در عمان و کسب درآمد در عمان از هر زاویه‌ای که در نظر داشته باشیم، سودمند خواهد بود. 
اما دلیل اینکه ثبت شرکت در عمان می تواند بسیار پولساز باشد چیست؟
اجازه دهید فرض نماییم شما موفق به ثبت شرکتی در عمان شده‌اید و در حال حاضر سودی بالغ بر 1000 ریال عمان (فرض حداقل درآمد یک شرکت در عمان) در ماه خواهید داشت. یعنی شرکت شما در عمان به ثبت رسیده و پس از شروع به کار در کشور عمان، شرکت شما در ماه هزار ریال عمانی درامد دارد با توجه به اینکه هر یک ریال عمان 2.6 دلار ارزش دارد، درآمد ماهیانه شما دو هزار و ششصد دلار ایالت متحده خواهد بود. همچنین اگر بخواهیم این مبلغ را به تومان ایران تبدیل نماییم ( با احتساب 1 دلار معادل 14000 تومان) درآمد ماهیانه شرکت شما مبلغی در حدود سی و شش میلیون و چهارصد هزار تومان خواهد بود!
از طرفی دیگر، موضوعی که شاید برای شما بسیار حائز اهمیت باشد، نوع کسب و کار و بیزینسی است که قصد راه‌اندازی آن را در عمان دارید. 
به طور مثال ممکن است شما تمایل به راه‌اندازی کافی‌شاپ و یا رستورانی را در عمان داشته باشید و یا اینکه در حوزه‌های واردات و صادرات کالاهای پزشکی، مواد غذایی و یا مصالح مورد نیاز ساخت و ساز مجتمع‌ها و یا مال‌ها فعالیت نمایید، به هر صورت دروازه ورود به دنیای تجارت عمان بر روی شما باز است، در حقیقت باید بگوییم دروازه ورود به خیلی از کشورهای مطرح دنیا از طریق ثبت شرکت در عمان به روی شما باز می شود.

در جلسات پرزنت وقتی این قسمت را برای موکلین مختلف توضیح میدهیم اکثر موکلین سریعا می گویند 
{ خوب جایی که اینقدر درامد بالا است، حتما مخارج هم بسیار بالا است}
و ما میگوییم الزاما اینطوری نیست کمی صبر کنید ...
اما دلیل این موضوع چیست؟
دلیل این موضوع آن است که مردم عمان به دلیل خصوصیات فرهنگی که دارند اهل کارهای خدماتی نیستند و کارهای خدماتی شامل خیلی از کسب و کارها، در عمان درآمد بسیار بالایی دارد

ثبت شرکت در عمان از طریق هلدینگ حقوقی، بازرگانی رادیو وکالت


در ابتدای مطلب به صورت کاملا خلاصه سعی نمودیم تا دیدگاه اشخاصی را که با سرمایه‌گذاری در عمان آشنایی ندارند، وسعت ببخشیم. در بخش پیش‌رو اما قصد داریم تا در ابتدا خوانندگان را با یکی از معدود اشخاصی که پیش از فراگیر شدن سرمایه‌گذاری در عمان، اقدام به ثبت شرکت در این کشور نمود، آشنا نماییم. 
محمود شفیع‌زاده، وکیل پایه‌یک دادگستری که مدیریت هلدینگ حقوقی، بازرگانی رادیو وکالت را عهده دار می‌باشد، بیش از یک دهه است که فعالیت خود را در عرصه‌های حقوقی و مهاجرتی آغاز نموده و در این راستا نیز پرونده‌های موفق بسیاری را به نتیجه رسانده است. محمود شفیع‌زاده همچنین از جمله اولین سرمایه‌گذارانی می‌باشد که موفق به ثبت شرکت در عمان شده است و با برقراری ارتباط با کارگزاران عمانی، پلی ارتباطی میان سرمایه‌گذاران ایرانی و بازار اقتصاد عمان ایجاد نموده است. 
از آنجایی که در حال حاضر اقدامات بسیاری از سوی موسسات گوناگون که بعضا تعدادی از آن‌ها نیز دارای مجوز رسمی نیز نمی‌باشند، در زمینه ثبت شرکت در عمان صورت می‌پذیرد، لزوم بهره‌مندی از مشاوره یک وکیل مهاجرتی خبره و متخصص بیش از پیش افزایش می‌یابد. ثبت شرکت در عمان با محمود شفیع‌زاده از مزیت‌های بسیاری برخوردار است که به صورت مختصر شامل موارد ذیل می‌شود:
 عقد قرار داد دو طرفه (سرمایه‌گذار و کارگزار) به صورت رسمی و به زبان فارسی
 انجام کل پروسه از ابتدا تا انتها توسط گروه حقوقی رادیو وکالت و کارگزاران عمانی
 یافتن کفیل متعهد و موجه به منظور شراکت در پروسه ثبت شرکت
 اقدام به افتتاح حساب بانکی و اخذ اقامت برای شخص متقاضی ثبت شرکت در عمان و خانواده ایشان
 اخذ کارت مستثمری عمان برای شخصی یا اشخاصی که اقدام به ثبت شرکت و یا سرمایه‌گذای در عمان می‌نماید 
 بازگشت وجه پرداختی به شخص در صورت ایجاد هرگونه مشکل در پروسه ثبت شرکت در عمان
 بهره مندی از مشاوره حقوقی و بازرگانی تیم ایرانی، عمانی در ایران و عمان در زمینه ورود موفق به بازار عمان و حضور مستمر در این بازار
 بهره مندی از مشاوره برای معرفی کسب و کارها و بیزینس های سود ده در کشور عمان

ثبت شرکت عمان 2019

همچنین محمود شفیع‌زاده پیش از اقدام به هرگونه سرمایه‌گذاری در عمان، قویان توصیه می‌نماید از انواع ثبت شرکت در عمان آگاهی داشته باشید. با توجه به آن که 4 دسته ثبت شرکت در عمان وجود دارد و هر یک محدود به فعالیت‌های تجاری خاصی در عمان می‌شوند، لذا اطلاع از شرایط و پیش نیازهای ثبت شرکت در عمان نقش بسیار مهمی را در این زمینه ایفا می‌کند. 
همانطور که اشاره شد 4 نوع ثبت شرکت در عمان وجود دارد که عبارتند از:

1) ثبت شرکت در عمان تحت عنوان شرکت‌های محلی : که سهام شخص ایرانی 49 درصد و سهام شخص عمانی 51 درصد می‌ باشد.
2) ثبت شرکت در عمان تحت عنوان شرکت‌های درجه یک : که سهام شخص ایرانی 70 درصد و سهام شخص عمانی 30 درصد است.
3) ثبت شرکت در عمان تحت عنوان شرکت‌های ممتاز : که سهام شخص ایرانی 70 درصد و سهام شخص عمانی 30 درصد خواهد بود.
4) ثبت شرکت در عمان تحت عنوان شرکت‌های مناطق آزاد : که مالکیت 100 درصد به نام شخص ایرانی تعلق می‌گیرد.

ثبت شرکت عمان 2019

سخن آخر


اگر شما قصد سرمایه‌گذاری در عمان و یا ثبت شرکت در این کشور را دارید و یا حتی قصد آغاز هر نوع فعالیت بیزینسی و تجاری در عمان را دارید، پشنهاد می‌کنیم تا در ابتدا با محمود شفیع‌زاده و تیم مجرب ایشان در گروه حقوقی، بازرگانی رادیو وکالت مشاوره نمایید. 
هدف ما در اختیار قرار دادن اطلاعات درست و دقیق و مهیا نمودن شرایط مناسب برای هموطنان گرامی به منظور ثبت شرکت در عمان است
همواره به یاد داشته باشید 
صرف ثبت شرکت در یک کشور خارجی، بدون بهره مندی از مشورت با وکلای خبره و تیم متخصص در زمینه حقوقی، بازرگانی و مارکتینگ تضمینی برای داشتن تجارتی موفق و پایدار برای شما نمی باشد.
برای دریافت مشاوره حضوری یا تلفنی می توانید در روزهای هفته از طریق تلفن 021.88705123 با ما تماس حاصل فرمایید

کابینت اشپزخانه

کابینت اشپزخانه

ما در آشپرخانه ظروف و وسایل برقی زیادی را داریم که گذاشتن این همه وسیله بر روی میز پیشخوان و یا میز غذاخوری ظاهر آن را مخدوش و از نظر فضای موجود هم باید به شکل مرتبی آنرا مدیریت نمودکابینت باعث می شود شما بتوانید تعداد زیادی وسایل و البته ظروف را در درون کابینت های اطراف اجاق گاز ، سینک ظرفشویی ، یخچال و دیگر فضاها جاسازی کنید. با استفاده از کابینت می توانید فضای اشپزخانه را مدیریت کرده و وسایلی که در الویت قرار دارند را در کابینت های پایین و دم دست قرار دهید.

کابینت شیراز - کابینت در شیراز - 

کابینت وکیوم شیراز

کابینت به شکل امروزی، در اوایل قرن بیستم میلادی و ابتدا به صورت کمدهای تکی در آشپزخانه‌ها به کار گرفته شد. تا پیش از آن آشپزخانه‌ها دارای کابینت‌های ثابت و جاسازی شده و محل مشخصی برای اجاق گاز، یخچال و دیگر وسایل آشپزخانه نبودند و اغلب فعالیت‌ های صورت گرفته شده در آشپزخانه (مانند آماده‌سازی مواد غذایی) بر روی میز وسط آشپزخانه انجام می‌شد. ( 

کابینت شیراز

فروشگاه درگاه عامل فروش انواع کابینت آشپزخانه در شیراز می باشد که توانسته با بزرگترین تولیدکنندگان کابینت آشپزخانه همکاری نماید.

طراحی دکوراسیون داخلی نقش بسیار مهمی در زیبایی منزل مسکونی دارد و جلوه ظاهری آن را چند برابر می کند. آشپزخانه پرکاربردترین و جذابترین بخش برای خانم های خانه دار است. از نظر خانم های خانه دار آشپزخانه اصلی ترین محل خانه به مشار می رود. هم از نظر تعداد و تنوع وسایل موحود و هم از نظر اینکه خانم های خانه دار معمولا وقت خود را در این محیط آشپزخانه می گذرانند. البته اشپزخانه برای دیگر افراد خانواده هم محل مهمی است از آن جهت که برای صرف غذا و یا پختن غذا به آن مراجعه می کنند.

افراد برای انتخاب بهترین نوع کابینت آشپزخانه ، مواردی مانند نوع مواد تشکیل دهنده ، کیفیت، قیمت مناسب و زیبایی ظاهری آن را ملاک انتخاب قرار می دهند. پیشنهاد می کنیم با شناخت کامل از کیفیت مواد ساخته شده کابینت و همچنین بررسی معایب و مزیت های هر کدام ، یک خرید آگاهانه و منصفانه داشته باشید و سال ها از کابینت آشپزخانه با کیفیت عالی استفاده کنید.

 

برای دریافت مشاوره رایگان انواع کابینت آشپزخانه در شیراز با کارشناسان ما تماس بگیرید ۰۹۱۷۴۳۳۱۷۳۳ – ۰۷۱۳۲۲۶۲۶۷۰

این فروشگاه به عنوان نمایندگی فروش انواع کابینت آشپزخانه در شیراز و استان فارس فعالیت می نماید.

 

نمایندگی فروش انواع کابینت در شیراز

طرح ظاهری کابینت آشپزخانه به دو دسته کلاسیک و مدرن تقسیم می شود. کابینت کلاسیک معمولا از جنس چوب ساخته شده ، پر زرق و برق و شلوغ هستند. این نوع کابینت باعث افزایش گرما و صمیمیت خانه می شوند. اما کابینت های مدرن ، شیک و ساده اند و فضایی مدرن و امروزی در خانه ایجاد می کنند. این نوع کابینت ها بیشتر از ترکیب مواد پلیمری، فلز، پلاستیک و چوب ساخته می شوند.

کابینت هایگلاس در شیراز

شاید به جرات بتوان گفت که امروزه در اکثر خانه های ایرانی، از کابینت مدرن استفاده می شود. این کابینت های خاص که معمولا های گلاس هستند، رنگ های متفاوتی دارند، اما سلیقه اکثر ایرانیان رنگ سفید آن را انتخاب می کند.

نمایندگی فروش کابینت آشپزخانه در شیراز

فروشگاه درگاه عامل فروش انواع کابینت وکیوم ، کابینت هایگلاس و کابینت ام دی اف آشپزخانه در شیراز می باشد که توانسته با بزرگترین تولیدکنندگان کابینت آشپزخانه همکاری نماید.

ساخت حفاظ شاخ گوزنی

ساخت حفاظ شاخ گوزنی به بهترین شیوه ممکن:
در این مقاله از حفاظ ایران قصد داریم به بررسی نحوه تولید حفاظ های ساختمانی حفاظ شاخ گوزنی یا ساخت حفاظ شاخ گوزنی بپردازیم و شما عزیزان را با موارد بسیار مهم و نکات کاملا حرفه ای ساخت چنین حفاظ پرقدرتی اشنا سازیم، قبل از شروع باید متذکر شویم که حفاظ های ساختمانی از ایمن ترین و کاربردی ترین حفاظ هایی محسوب می شوند که عملکرد آن ها در مقایسه با سایر حفاظ های دیگر بسیار بسیار چشمگیر می باشد، از این رو همواره چنانچه به دنبال امنیت بسیار بالا هستید، حفاظ شاخ گوزنی می تواند یک حاشیه بسیار امنی را برای شما عزیزان مهیا کند، از این رو لطفا در این مفاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی از حفاظ شاخ گوزنی و ساخت آن به دست آورید.



حفاظ شاخ گوزنی چیست؟
همان طور که از نام آن پیدا است، این حفاظ به نوعی طراحی شده که در نگاه اول همانند شاخ های یک گوزن به نظر می رسد که از عمده ترین مصرف آن می توان به محافظ دیوار اشاره نمود، دلیل محبوبیت و کارایی این حفاظ بی شک نام زیبای آن و قدرتی که در شاخ گوزن ها وجود دارد است و این خود به تنهایی دلیلی بر پیدایش دیوار امنی در دل افراد خواهد بود، شاید به جرئت بتوان گفت حفاظ شاخ گوزنی از مهم ترین و در عین حال از کاربردی ترین حفاظ های موجود در دنیا است. لازم است بدانید که پیدایش حفاظ شاخ گوزنی به سال 1385 در ایران بر می گردد، درست زمانی که تعداد سارقان منازل در این زمان بسیار بسیار زیاد بود، در واقع با ورود حفاظ شاخ گوزنی که قیمت بسیار مناسب تری در مقایسه با سایر حفاظ ها داشت و همچنین از طراحی و رنگ آمیزی خوبی نیز برخوردار بود دلیلی بر افزایش فروش و اعتماد افراد به این نوع از حفاظ ها شد. مناطق کرج ، کردان کرج ، جاجرود ، بومهن ، هشتگرد ، در اطراف تهران و منطقه سعادت آباد و شمال شهر از خریداران ابتدائی حفاظ ساختمان و حفاظ شاخ گوزنی بوده اند .



مراحل ساخت حفاظ شاخ گوزنی به چه صورت است؟
در تهیه و ساخت حفاظ شاخ گوزنی از میلگرد سایز 10 میلی متری به عنوان یک شکل دهنده اصلی استفاده می شود، در ابتدا میلگرد 10 میلی متری را برش می دهیم و پس از برش دادن و تیز نمودن سطح آن به سراغ دستگاه های مخصوص پرس فرمی می رویم که پس از جوشکاری حفاظ شاخ گوزنی با بالاترین کیفیت شکل می گیرد، اما لطفا در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات کامل تری از مراحل تهیه و تولید این حفاظ به دست آورید.




1- مرحله اول در ساخت حفاظ شاخ گوزنی | جوشکاری:
در این مرحله که یکی از ابتدایی ترین مراحل ساخت این محصول است، میله های خم شده ای که توسط دستگاه های پرس آماده شده اند را در قالب های مخصوص تولید نرده قرار می دهند و پس از چیدن آن ها در کنار یکدیگر، جوشکاری می شوند. البته جالب است بدانید که هر نوع تولید کننده ای از شیوه خاصی برای تهیه و توزیع حفاظ ها استفاده می کند. بعضی از تولید کنندگان میله ها را در سایز های مختلف در جلوی میز کار قرار می دهند و جوشکار مربوطه نیزبنا به احتیاج قطعه ای را برداشته و‌با نگه داشتن دست، آن را جوش می دهد این نوع روش جوش در تولید حفاظ شاخ گوزنی را جوش یک طرفه می گوییم.


2- مرحله دوم از ساخت حفاظ شاخ گوزنی:
افراد دیگری هستند که با استفاده از جوشکاری مخصوص این قطعات را در کنار یکدیگر قرار می دهند و با تسلط بسیار زیادی بر روی هنر جوشکاری این قطعات را به یکدیگر متصل می کنند، سپس این حفاظ را برگردانده و تمامی نقاط اتصال را در تمامی جهات جوش می دهند به طوری که این روش یکی از روش های بسیار مطمئن و کارآمدی است که می توان در ساخت حفاظ شاخ گوزنی از آن استفاده نمود، در این شیوه درست است که شما نیاز به افراد بیشتری دارید تا بتوانید کاری با کیفیت را تولید کنید اما از سویی دیگر کیفیت و مقاومت کار شما دوچندان خواهد شد، حال این محصول آماده رنگ آمیزی است رنگ آمیزی و پایان کار

جهت ارتباط بیشتر به وبسایت و کانال تلگرام مراجعه بفرمائید
وبسایت: https://hefazeiran.ir
کانال تلگرام: https://t.me/hefazeiran
تلفن تماس: 09194915895

تحقیق بررسی سیستم‌های تراکشن راه‌آهن

تحقیق بررسی سیستم‌های تراکشن راه‌آهن

RSS feed.

  • تحقیق بررسی سیستم‌های تراکشن راه‌آهن

    دید کلی :

    دانلود تحقیق با موضوع بررسی سیستم‌های تراکشن راه‌آهن، در قالب word و در 12 صفحه، قابل ویرایش، شامل مقدمه، سیستم‌های تراکشن الکتریکی، محرکه موتور DC، محدوده عملکرد درایو تراکشن موتور DC تحریک مستقل، محرکه موتور AC، منحنی مشخصه گشتاور سرعت موتور القایی معمولی، متغیرهای مکانیکی و الکتریکی در چرخه کار موتور تراکشن

    توضیحات کامل :

    دانلود تحقیق با موضوع بررسی سیستم‌های تراکشن راه‌آهن،

    در قالب word و در 12 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

    مقدمه

    سیستمهای تراکشن الکتریکی

    محرکه موتور DC

    محدوده عملکرد درایو تراکشن موتور DC تحریک مستقل

    محرکه موتور AC

    منحنی مشخصه گشتاور سرعت موتور القایی معمولی

    متغیرهای مکانیکی و الکتریکی در چرخه کار موتور تراکشن

    تراکشن دیزل الکتریک

    بلوک دیاگرام سیستم نیروی محرکه دیزل‌الکتریک

    تراکشن هیبریدی

    بلوک دیاگرام سیستم محرکه هیبریدی

    منابع


    قسمتی از متن:

    در این تحقیق سه سیستم تراکشن متداول در صنعت راه‌آهن نظیر سیستم تراکشن الکتریکی، دیزل الکتریکی و هیبریدی مورد بررسی قرار گرفته است. امروزه سیستم‌های تراکشن DC و AC‌ به دلیل توسعه شبکه‌های برق حتی در نواحی بین شهری، بیشتر مورد توجه قرار گرفته‌اند. سیستم‌های تراکشن دیزل الکتریک اساساً برای مسیرهایی که برقدار نباشد، استفاده می‌شوند. ترکیب سیستم‌های توان مرسوم با تجهیزات ذخیره‌سازی انرژی، سیستم‌های تراکشن هیبریدی یا ترکیبی را تشکیل می‌دهند.

    توضیحات:

    این فایل شامل تحقیق با موضوع " بررسی سیستم‌های تراکشن راه‌آهن " می باشد که در حجم 12 صفحه، همراه با تصاویر  و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان کار تحقیق کلاسی توسط دانشجویان مورد استفاده قرار گیرد.

    تحقیق تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده است.

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

تجربه خریدی متفاوت را در کنار ما تجربه کنید .

تجربه خریدی متفاوت را در کنار ما تجربه کنید .

702s_1.jpg

توسعه اینترنت روش‌های خرید ما را به کلی دگرگون کرده است. منافع موجود در خرید اینترنتی هر روز تعداد بیشتری از مردم را به تجربه آن و ایجاد تغییر در الگوهای متداول خرید ترغیب می‏‌کند. امروز دیگر افراد این روش خرید را بیشتر منطبق بر شرایط زندگی مدرن می‏‏‏‌بینند. ویژگی‏‏‏‌ها و طبیعت خرید اینترنتی با روحیات و نیازهای رو به رشد ما هماهنگ‏‏‌تر شده است. همه سخت در حال تلاش برای پیشرفت‏‏‌های شخصی و جمعی خود هستیم.
امروزه بهای اوقات فراغت ما با وجود مشغله‏‌های روزانه بسیار گرانبها‌تر شده است. همه ما برای این اوقات برنامه ریزی فشرده‏‌تری داریم. دیگر صرف زمان‌هایی نسبتا طولانی در فعالیت‏‌های نه‌چندان با اهمیت مانند خرید و سفرهای شهری برای بسیاری از انسان‌ها اولویت خود را از دست داده است. هوشمندی انسان‌ها، آنها را مجاب می‏‌کند که با تغییر در الگوهای قدیمی و نا‏کارآمد زندگی، هوشمندانه‏‌تر و امروزی‏‌تر زندگی کنند. صرف اوقات فراغت برای تفریح، آموزش، ورزش، لذت بردن از علایق شخصی و رفع خستگی‏‏‌ های روزانه اولویت بیشتری نسبت به فعالیت‌‏‏‏های وقت‌گیر و در عین حال کم اهمیت‏‏‏‌تر مانند خرید کردن دارند.
امروز دیگر برای بیشتر نیازهای روزمره راه‏ حل‏‏‏‌های جدیدتری وجود دارد، از جمله برای انتخاب و خرید کالا. دیگر کمتر کسی برای خرید کالا، بدون تحقیق و بررسی دقیق اقدام می‏‌کند.
مشتریان پیشاپیش و قبل از خرید از حق انتخاب گسترده خود و اطلاعات موجود نهایت استفاده را می‏‌برند. مشتری در دنیای امروز حق انتخاب بیشتری را طلب می‏‌کند و مایل است دقیق‏‌تر و با قطعیت بیشتری انتخاب کند. زندگی امروزی بی‏‌گمان خرید به رو‏‌ ش‌های نو‏تر، هوشمندانه‏‌تر و البته لذت‏‏ بخش‏‌تری را می‏‌طلبد. از همین روست که هر روز به تعداد استفاده‏ کنندگان سرویس‌های اینترنتی و مشتریان فروشگاه‏‏‌‏های اینترنتی افزوده می‌‏‏شود.

تمامی کالاها و خدمات حسب مورد دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.

http://barachima.ir/