ارائه درگاه پرداخت بین المللی برای وب سایت شما


ارائه درگاه پرداخت بین المللی برای وب سایت شما


خیلی از ما دوست داریم یک درگاه پرداخت بین المللی روی سایت خود داشته باشیم و از این طریق بتوانیم کسب و کاری در سطح بین المللی داشته باشیم. اما آیا واقعا می‌توانیم به درگاه پرداخت بین المللی دسترسی داشته باشیم؟ چطور چنین چیزی ممکن است؟ اگر پاسخ شما «نه» مطلق است . اگر هم اندکی به داشتن یک درگاه پرداخت بین المللی امیدوارید، باز هم با ادامه این صفحه همراه باشید تا ببینید چه راهی برای دریافت آن وجود دارد؟

درگاه پرداخت بین المللی چیست؟
اصلا منظور ما از داشتن یک درگاه پرداخت بین المللی چیست و قرار است با آن چه کاری انجام بدهیم؟ در اینترنت گشتی بزنید، سایت‌های زیادی وجود دارند که می‌توانید از هر کجای دنیا از آن‌ها کالا یا خدمات بخرید. اما آیا تمام این سایت‌ها در آمریکا یا انگلیس قرار دارند؟ آیا ما به عنوان یک فرد ایرانی نمی‌توانیم درآمد شیرین ارزی داشته باشیم و برای کشورمان ارز آوری کنیم؟

پاسخ هر دو سوال بالا منفی است. افراد زیادی از سراسر دنیا و از کشورهایی شاید حتی نام آن‌ها هم به گوشتان نخورده، به واسطه دسترسی به سیستم‌های پرداخت جهانی، به راحتی درگاه پرداخت بین المللی مثل درگاه مسترکارت یا ویزا کارت روی سایت‌های خود دارند و از میلیون‌ها کاربر اینترنتی از سراسر جهان کسب درآمد می‌کنند.

ما در ایران برای کسب چنین درآمد ارزی با محدودیت روبرو هستیم و علاوه بر آن برای نقد کردن درآمد ارزی هم مشکل داریم. حالا در نظر بگیرید یک موسسه برای شما امکانی فراهم کند که بتوانید درگاه پرداخت بین المللی بگیرید و از آن طرف هم نقد کردن درآمد ارزی شما را تسهیل کند. پس همه چیز آماده است.

کدام درگاه پرداخت بین المللی در ایران قابل ارائه است؟
دوست دارید روی وب سایت شما درگاه پرداخت ویزا کارت قرار بگیرد یا ترجیح می‌دهید مشتریان شما با استفاده از درگاه پرداخت پی پال از سایت شما خرید کنند؟ ایران پی ، برای شما این امکان را فراهم می‌کند تا بر اساس خواسته و همچنین نوع کسب و کار شما یک درگاه پرداخت بین المللی داشته باشید و از این طریق کسب درآمد ارزی کنید.

7s6c_1.jpg

در حال حاضر درگاه پرداخت ویزا کارت، مستر کارت از سوی ایران پی ، قابل ارائه به مشتریان است

مراحل دریافت درگاه پرداخت بین المللی چیست؟
برای داشتن یک درگاه پرداخت بین المللی به راحتی میتوانید از داخل پنل کاربری خود در سایت ایران پی ، اقدام به ثبت درخواست و تهیه یک درگاه بانکی خارجی کنید. ما پس از بررسی اطلاعات کسب و کار شما و انجام نیازسنجی و همچنین بررسی ریسک‌های موجود روی وب سایت کسب و کار شما، مناسب‌ترین درگاه پرداخت را به شما معرفی می‌کنیم. با تایید کارشناسان و پذیرفتن شرایط از جانب شما، مراحل بعدی دریافت درگاه پرداخت بین المللی به شما اطلاع داده شود.
شرکت ایران پی ، که طرف حساب یکی از شرکت های بین المللی می باشد ، این امکان را دارد تا درگاه بانکی وب سایت شما را برای پرداخت های بین المللی در کمترین زمان ممکن فراهم و در اختیار شما قرار دهد
ایران پی از فروش شما هیچ درصدی کسر نخواهد کرد و در صورت تمایل می تواند حتی درآمدهای حاصل از فروش اینترنتی شما را هم نقد کرده و درایران به شما تحویل دهد .

 

سایر خدمات ایران پی :
ایران پی میتواند خدمات دیگر خود از جمله : افتتاح حساب وریفای شده پی پال - حواله ارسالی وسترن یونیون - حواله به بانک های مختلف دنیا - نقد کردن درآمد ارزی –امکان افتتاح حساب های وریفای شده کلیک بانک و علی اکسپرس – افتتاح حساب های افیلیت مارکتینگ – افتتاح حساب های فریلنسری -  افتتاح درگاه بانکی بین المللی برای وب سایت شما - خرید دلار اسکریل - خرید بیت کوین - فروش اکانت های وریفای شده سایت های مختلف - افتتاح حساب های بانکی در سراسر کشورهای دنیا - خرید از سایت های خارجی - پرداخت در سایت های بین المللی - تهیه آدرس مجازی خارجی - صدور کارت بین المللی مسترکارت و بیش از 70 سرویس مختلف دیگر را به شما ارائه کند .

برای استفاده از این خدمات میتوانید با مراجعه به سایت ایران پی به آدرس https://iranpay.biz به راحتی از خدمات این شرکت استفاده کنید .

ایران پی ، دارای نماد اعتماد الکترونیکی و نماد ساماندهی وب سایت های ایران را داراست .پس میتوانید با خیالی آسوده ، خریدهای خود را از طریق این وب سایت انجام دهید .

ویژگی حفاظ شاخ گوزنی

همه ما به حفاظت از حریم شخصی، و امنیت محیطی که در آن هستیم بسیار اهمیت می دهیم. امروزه مدل های متنوعی از محصولات امنیتی مانند: سیستم دزدگیر، درب ضد سرقت در بازار وجود دارد. یکی از این محصولات امنیتی بسیار پرطرفدار در بازار حفاظ شاخ گوزنی استبر روی دیوار نصب می شود.
حفاظ شاخ گوزنی از جمله مصالح و موارد مورد استفاده در آپارتمان ها، ویلا ها، باغ ها و... می باشد. این حفاظ به دلیل شباهتش به شاخ گوزن به این نام نامیده شده است. حفاظ شاخ گوزنی از جمله زیباترین طرح های نرده ای است،
که علاوه بر اینکه نفوذ آن به داخل محیط خانه بسیار کم است، باعث زیباتر نشان دادن نمای بیرون خانه و فضای شهری می شود. جنس این حفاظ ها از یک نوع فلز بسیار مقاوم است، این حصارها از میل گردهایی نوک تیز تشکیل شده است، که هر کدام به یک سمت می باشد، و از ورود افراد و حیوانات جلوگیری می کند.



انتخاب رنگ حفاظ ها

طراحان و معماران برای اینکه شکل بنای خانه شبیه زندان ها نشود، با طراحی حفاظ رو دیواری، به اشکال مختلف توانسته اند سازه های مقاوم و مستحکمی را طراحی کنند. حفاظ شاخ گوزنی با رنگ های متفاوت و طرح های گوناگون و همچنین با ضخامت های مختلف تولید و عرضه می شود.
نرده های حفاظ شاخ گوزنی قابلیت رنگ آمیزی را دارند،
این رنگ ها که توسط رنگ های کوره ای زده می شوند، به گونه ای است که در مقابل تابش نور آفتاب ثابت است و دچار تغییر رنگ نمی شود. رنگ آمیزی این حفاظ ها متناسب با سلیقه مشتری است، و معمولا به اینگونه است که، رنگ حفاظ شاخ گوزنی انتخابی با رنگ دیوارهای ساختمان باید تناسب داشته باشد، امروزه در بازارها بیشتر رنگ های سفید، مشکی و قهوه ای و مسی موجود است.

ویژگی حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی که به عنوان یک سپر محافظتی برای مکان مورد نظر شما عمل می کند، دارای ماندگاری بالایی است و اجرا و نصب، آسان و سریعی دارد و همچنین بعد از نصب نیاز به مراقبت چندانی ندارد، که این ها از ویژگی های مهم این نوع حفاظ ها است.
حفاظ شاخ گوزنی بسته به نیاز مشتری در ابعاد و ارتفاع مختلف طراحی می شود، به همین دلیل قیمت آن متغیر است. در هنگام تهیه این حفاظ ها باید به تراکم شان هم توجه کرد، زیرا تجربه نشان داده است که، هر چه تراکم حفاظ ها بیشتر باشد،
در نتیجه، کار با کیفیت تر و زیباتری داریم. نوع دیگر این حفاظ ها حفاظ لیلیوم نامیده می شود، که برخی از مشتریان به دلیل شباهت آن به گل لیلیوم و ظاهر زیبا، این حفاظ را سفارش می دهند.



آیا حفاظ شاخ گوزنی برای حفاظت از ساختمان مناسب است؟

حفاظ شاخ گوزنی یکی از انواع حفاظ ساختمانی است که سالهاست برای محافظت از ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد.
به طور کلی حفاظ یکی از قدیمی ترین ابزاری هایی است که برای محافظت از ساختمان ها به کار می رود. فرقی نمی کند که قصد محافظت و امن کردن یک خانه ویلای یا آپارتمان را داشته باشید یا اینکه بخواهید از یک ساختمان تجاری یا محل کار خود محافظت کنید. در هر حال حفاظ ها یکی از موثرترین ابزار ها برای این کار هستند.

مدل های مختلفی از این ابزار در بازار وجود دارد و حفاظ شاخ گوزنی تنها یکی از انواع مختلف آنهاست. هر کدام از آنها مزایای و معایب مربوط به خود را دارند. شما با توجه به موقعیتی که می خواهید در آن از حفاظ استفاده کنید و میزان اهمیتی که کارایی آن برای شما دارد، باید یکی از مدل هایی که در ادامه به شما معرفی می کنیم را انتخاب کنید.
حفاظ شاخ گوزنی، نیزار، بوته ای، سر نیزه ای و حفاظ لیلیوم از پر استفاده ترین مدل های این محصول هستند که در ساختمان های بسیاری مورد استفاده قرار می گیرند.
مدل های شاخ گوزنی سر نیزه ای، نیزار و بوته ای از لحاظ حفظ امنیت تقریبا در یک لول قرار دارند و می توانند برای حفاظت از ساختمان شما بسیار کارا باشند. اما در مورد مدل حفاظ لیلیوم اوضاع متفاوت است و میزان محافظتی که اعمال می کند بیشتر از سایر مدل ها است.

بررسی حفاظ شاخ گوزنی
از آنجایی که این مدل بسیار به شاخ های گوزن شباهت دارند نام حفاظ شاخ گوزنی را روی آن گذاشته اند معمولا برای ساخت این مدل از میله گرد ضخیم شماره 10 استفاده می کنند.
تراکم میله ها نباید خیلی کم و در عین حال نباید خیلی زیاد باشد. بعضی از افراد گمان می کنند که با افزایش تعداد شاخ ها یا همان میله ها می توانند بهتر جلوی ورود سارقین را بگیرند. این در حالی است که افزایش بیش از حد مجاز تراکم حفاظ شاخ گوزنی باعث می شود که سارق فضای مناسب برای قرار دادن پوتین خود را پیدا و به سادگی وارد حریم شخصی شما شود.
قیمت این مدل نیز تا حد زیادی به تراکم میله ها، رنگ و متریال به کار رفته در ساخت آن بستگی دارد.
همانطور که اشاره شد امنیتی که این مدل تامین می کند در حد متوسط است و تقریبا با مدل های نیزار، بوته ای و سر نیزه ای برابری می کند.

جهت مشاوره و خرید: 09194915895

دانلود رایگان برنامه ویسگون نسخه v6.4.0 برای گوشی های اندروید

دانلود رایگان برنامه ویسگون نسخه v6.4.0 برای گوشی های اندروید

 

جدیدترین نسخه از برنامه ویسگون را برای شما دوستان محترم اماده دانلود کرده ایم. ویسگون، یک شبکه اجتماعی اشتراک گذاری تصاویر می باشد، که شما می توانید در آن براحتی تصاویر مورد علاقه خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.همچنین می توانید تصاویر دیگران را مشاهده کنید، لایک کنید، برای آن نظر بگذارید و یا با کیفیت اصلی دانلود کنید! امکان شخصی سازی دسته بندی تصاویر نیز قابلیت دیگریست که به شما کمک می کند که تنها تصاویر گروه های دلخواهتان را در صفحه اصلی برنامه مشاهده کنید. اگر از اینترنت نسبتا کند مثل اینترنت خطوط سیم کارت استفاده می کنید به راحتی می توانید با ورود به منوی تنظیمات کیفیت نمایش تصاویر را روی «کیفیت پایین» یا «کیفیت متوسط» بگذارید و سرعت بارگزاری تصاویر را به طور قابل ملاحظه ای افزایش دهید.امکان نمایش تصاویر با کیفیت بالا نیز در تنظیمات تعبیه شده است. ویسگون به صورت رایگان عرضه شده است، پس همین حالا این نرم افزار سبک و سریع را دریافت کنید و لذت ببرید. شما هم اکنون میتوانید این برنامه را بصورت رایگان و با لینک مستقیم از سایت دانلود برتر دریافت کنید

.

امکانات نسخه حاضر در ویسگون :

  • ارسال عکس از از طریق منوی share عکس در گالری تصاویر به برنامه
  • آپلود مستقیم عکس دربرنامه با انتخاب از گالری تصاویر یا دوربین گوشی
  • دسته بندی مطالب با امکان انتخاب دسته بندی های خاص
  • ذخیره تصاویر با کیفیت اصلی
  • امکان لایک و ارسال نظر برای تصاویر
  • نمایش آخرین رخدادها
  • مشاهده پروفایل کاربران
  • برترین کاربران
  • برترین تصاویر براساس روز،هفته و ماه
  • امکان ویرایش پروفایل و آواتار
  • دنبال کردن کاربران
  • بازیابی رمز عبور و نام کاربری فراموش شده
  • تغییر رمز عبور

تغییرات آخرین نسخه :

افزوده شدن امکان کپی نظرات در حافظه موقت

افزوده شدن نمایشگر تعداد کارکترهای مجاز در نظرات

افزوده شدن امکان دعوت کاربران با کد دعوت

رفع مشکل نمایش پروفایل های فارسی

رفع برخی مشکلات

رفع مشکل توقف در هنگام دریافت تصویر

 

دانلود با لینک مستقیم

از علم خود کسب درآمد کنید

از علم خود کسب درآمد کنید

احتمالا شما هم در کامپیوترتان یک سری فایل های ارزشمند مثل کتاب الکترونیکی، جزوات درسی، تحقیقات دانشگاهی، نمونه سوال، قالب سایت، ویدئو و حتی موسیقی های خاص و … داشته باشید که برای خیلی ها جذاب یا مورد نیاز باشد. یا به طور مثال پروژه درسی که در دانشگاه شدیدا به آنها نیاز داشتید و آن را تولید کردید الان برای شما بلااستفاده شده ولی ممکن است برای هزاران دانشجویی که هم اکنون ترم اول هستند مورد نیاز باشد و براحتی حاضر باشند برای تهیه آن به شما پول بپردازند.

روش های فروش

سایت  فروشگاه پروژه به عنوان اولین سایت فروش فایل های الکترونیکی دارای مجوز نماد اعتماد الکترونیکی و نماد ساماندهی رسانه های دیجیتال (لوگوی طلایی) با هدف کمک به ارتقا سطح علمی کشور و همچنین ایجاد محلی برای کسب درآمد برای محققین و پژوهشگران کشور راه اندازی شده است

 بدین صورت که دانشجویان و یا پژوهشگران می توانند با عضویت در سایت نتایج تجربیات ، تحقیقات و پژوهشهای خود را در اختیار دیگران قرار دهند و همچنین دیگر دانشجویان و علاقمندان می توانند با پرداخت هزینه از تجربه ای عزیزان استفاده نمایند.

در این سایت هیچگونه پروژه ای براساس تعریف مشتری انجام نمی پذیرد و تمام پروژه ها، کتاب ها، ترجمه ها و دیگر مطالب آموزشی پروژه هایی هستند که از قبل انجام گرفته اند و در اختیار عموم با قیمتی ثابت قرار گرفته اند.

از تمام عزیزان دعوت می شود در صورتی که پروژه و یا مطلب آموزشی دارند که می دانند برای دیگران ممکن است مفید باشند با عضویت در سایت آن را در اختیار دیگران قرار دهند.

فایلهای قابل فروش:

1-کتابهای الکترونیک

2-انواع نمونه سوال

3-انواع نرم افزار موبایل و کامپیوتر

4-قالب و ماژول

5-اسکریپت

6-فایل و کتابهای صوتی

7-پروژه های آماده

8-طرح های لایه باز فوتوشاپ

9-جزوات درسی

و . . .

بازاریابی برای فروش

در صورتی که شما هیچ فایلی برای فروش ندارید پیشنهاد می شود در سامانه بازاریابی فروش ثبت نام و نسبت به ایجاد کد بازاریابی فروش اقدام نمایید تا بتوانید با استفاده از سیستم همکاری در فروش، از طریق فروش فایل های دیگر کاربران کسب درآمد نمایید. همچنین در صورتی که دارای کانال تلگرامی ، صفحه اینستاگرام ، وبلاگ و یا وبسایتی هستید می توانید از طریق قرار دادن کدهای بازاریابی خود، بدون هیچگونه سرمایه گذاری، به درآمد بالایی برسید. حداقل مبلغ پورسانت برای فایل های موجود در سیستم پنج درصد میباشد.

http://enproject.ir