قیمت درب آکاردئونی آهنی و مقاوم و قفل آن


قیمت درب آکاردئونی آهنی و مقاوم و قفل آن

اگر شما از نوع های از قفل ها برای قیمت درب آکاردئونی آهنی و مقاوم خود استفاده کنید ضمن اینکه می توانید استانداردهای مربوط به امنیت را بالا ببرید قادر خواهید بود قفل های آن ها را نیز عوض کنید. دقت داشته باشید که این نوع از قفل ها معمولا به دو صورت وجود دارند، شما باید بدانید که هر دوی این قفل ها باید به صورت همزمان باز و بسته شوند چرا که در غیر این صورت نمی توانید درب اصلی را باز کنید. شما همچنین میتوانید از یک قفل سوم هم در این زمینه بهره مند شوید که میشه گفت باید حین ساخت و سفارش این موضوع را به سازنده اعلام کنید تا جای لازم را در نظر داشته باشد. قیمت درب آکاردئونی آهنی و مقاوم در اصطلاح حفاظ هایی دارد که به صورت مشبک هستند و جنس آن ها نیز از آهن است و به عنوان یک حائل امنیتی مورد استفاده قرار می گیرند.

نصب قیمت درب آکاردئونی آهنی و مقاوم

در نهایت می توان گفت که نصب قیمت درب آکاردئونی آهنی و مقاوم کاری آسان است اما شما نمیتوانید آن را خودتان و بدون مشورت یک متخصص انجام دهید. بهترین کاری که در این زمینه می توانید بکنید این است که از فردی که در این زمینه متخصص است کمک بگیرید و همچنین بهترین نوع این درب ها را برای ساختمان خود انتخاب کنید.

جوش هایی که در این نوع درب ها انجام می شود معمولا جوش تحت گاز دی اکسید کربن است که در صنعت های آهن از باکیفیت ترین هاست. شما میتوانید از فردی که در این زمینه اطلاعات کافی را دارد خرید خود را انجام دهید و ضمن اینکه قیمت درب آکاردئونی آهنی و مقاوم خود را متناسب با ساختمان انتخاب می کنید، هر آنچه بدان نیاز دارید نیز به شما گفته خواهد شد.

قیمت حفاظ پنجره آهنی و فرفورژه و ساده کافه ای

اصطلاح کافه ای به حفاظ هایی گفته می شود که یه نوعی محافظتی به شمار می آیند. این نوع حفاظ های نیمه پایینی پنجره ها را پوشش می دهند و برای طبقات بالایی ساختمان که نیاز به ایجاد امنیت بیشتری دارند بیشتر مورد استفاده هستند. این نوع حفاظ ها همچنین برای جلوگیری از مشکلات احتمالی میتواند یکی از بهترین گزینه های شما باشد. قیمت حفاظ پنجره آهنی و فرفورژه و ساده کافه ای از سایرین بیشتر است.

نصب نوع ها حفاظ پنجره و قیمت حفاظ پنجره آهنی و فرفورژه و ساده

چرا آهن؟

همانطور که میدانید، یکی از مستحکم ترین ابزاری که میتوانید از آن در ساخت خانه خود استفاده کنید اهن است. تاکنون اما برای حفظ امنیت خود و خانواده تان چه مقدار هزینه کرده اید؟ این صرفه هزینه در واقع یک کار هوشمندانه است چرا که شما توسط آن امنیت هرآنچه که در خانه دارید را مورد بررسی قرار دهید. نکته ای که باید در این بخش بدانید این است که قیمت حفاظ پنجره آهنی و فرفورژه و ساده آهنی بسیار مناسب است و همین امر هم باعث می شود که استفاده از آنها به عنوان راهی برای برقراری امنیت روز به روز بیشتر شود. قیمت گذاری این نوع حفاظ ها میشه گفت با توجه به پنجره شما انجام خواهد شد و برای پنجره های بزرگتر به طور قطع بیشتر خواهد بود. موادی که در ساخت این نوع حفاظ ها مورد استفاده قرار می گیرند به صورت کیلویی قیمت گذاری خواهند شد. مدل حفاظ و همچنین تراکم آن ها هم می تواند قیمت را تحت تاثیر قرار دهد.

قیمت نرده روی دیوار

بدون شک شما هم یک مقدار بودجه خاصی برای حفظ خود در نظر گرفته اید. با توجه به شرایط اقتصادی کنونی، قیمت یکی از مهم ترین نکاتی است که شما باید در استعلام  قیمت نرده روی دیوار  به آن دقت کنید. مانند هر چیز دیگری هم، زمانی که پای پول در میان باشد شما باید بتوانید کالایی را انتخاب کنید که هم قیمت مناسبی دارد و هم اینکه شما میتوانید کیفیت آن را تضمین کنید. در نهایت گفته می شود که هرچقدر بتوانید هزینه بیشتری را برای قیمت نرده روی دیوار  کنار بگذارید، کیفیت و همچنین تنوع خرید شما هم بیشتر خواهد شد. البته باید بدانید که هزینه های زیاد هم در این زمینه مناسب نخواهد بود. برخی اوقات، ساده ترین حفاظ ها هم میتوانند کارایی خوبی برای شما داشته باشند.

برای مشاوره با کارشناسان حفاظ سازه در تماس باشید

 

منبع : خبرگزاری آفتاب

 

 

https://www.liveinternet.ru/users/muhammadzaid2/post486389495/

https://muhammadzaid1.blogspot.com/2021/08/blog-post_23.html

https://all4webs.com/muhammadzaid/158617401576157517401740-1608-?35292=39468

https://app.box.com/s/c0aem6r18m8j00l1lwf2hmjw1nk7up5e

https://turkeygoat2.bloggersdelight.dk/2021/08/24/%d8%b2%db%8c%d8%a8%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%88-%d8%aa%d9%86%d9%88%d8%b9-%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d9%81%d9%84%d8%b2%db%8c-%d9%81%d8%b1%d9%81%d9%88%d8%b1%da%98%d9%87/

https://edukite.org/activity/p/1519433/

http://worldandus.co.uk/activity/p/176004/

http://offpageseo2000.weebly.com/ggggg/8667774

https://muhammadzaid614600530.wordpress.com/2021/08/24/%d8%b2%db%8c%d8%a8%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%88-%d8%aa%d9%86%d9%88%d8%b9-%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d9%81%d9%84%d8%b2%db%8c-%d9%81%d8%b1%d9%81%d9%88%d8%b1%da%98%d9%87/

 

 

 

DVR های AcuSense و دوربین های مداربسته ColorVu


DVR های AcuSense و دوربین های مداربسته ColorVu

یکی از محصولات جدید شرکت هایک ویژن با قابلیت هوش مصنوعی DEEP LEARNING ،DVR های توربو HD AcuSense با قابلیت ضبط تصاویر زنده 24 ساعته و دوربین های مداربسته توربو ColorVu است.
تکنولوژی AcuSense بر اساس الگوریتم هوش مصنوعی DEEP LEARNING هایک ویژن است که اولین بار در سال گذشته در محصولات IP خود از آن استفاده کرد. الگوریتم های Deep Learning بسیار پیچیده تر از الگوریتم های دوربین های قدیمی است که دارای عملکرد سطحی هستند. در Deep Learning توانایی یادگیری وجود دارد که به طرز شگفت آوری منجر به ارتقا عملکرد سیستم تجزیه و تحلیل محتوای تصویری (VCA) می شود.

DVR های AcuSense

DVR های AcuSense قادرند تا مشخصات ظاهری انسان و همچنین وسایل نقلیه را از میان حجم بزرگی از سوژه های مختلف دیگر تشخیص دهند. نه تنها قادر به تشخیص انسان و وسیله نقلیه هستند بلکه حتی می توانند آلارم های کاذب را که توسط اشیا متحرک دیگر ایجاد می شود تشخیص داده و فیلتر یا حذف کند. این دستگاه های ضبط به طور کلی دارای 3 ویژگی مهم زیر هستند:

  • قابلیت تعقیب و ردیابی سوژه
  • فیلتر و حذف آلارم های کاذب
  • قابلیت جستجوی سریع سوژه در تصاویر


این تکنولوژی همچنین دارای یک تابع قدرتمند و سریع برای جستجو در میان تصاویر است که قادر به تجزیه و تحلیل تصاویر ضبط شده و استخراج تمامی سوژه های انسانی و وسایل نقلیه از بخش های مربوطه است.این بدان معناست که کاربران می توانند به سرعت برای سوژه مورد نظر خود در میان تصاویر جستجو کنند. این ویژگی های هیجان انگیز دستگاه های ضبط DVR را قوی تر و قابل اعتماد تر از قبل می سازد.

دوربین های ColorVu

در حالی که DVR های AcuSense به عنوان مغز سیستم عمل می کنند، دوربین های مداربسته ColorVu حکم چشم ها را دارند. با لنزهای پیشرفته با دیافراگم های بزرگ نور بیشتری را جذب می کنند.
با وجود پیشرفت های زیاد در سیستم دوربین های مداربسته در سال های اخیر، اما همچنان محدودیت های امنیتی بسیار زیادی وجود دارند که تاکنون رفع نشده اند، مانند امکان دید در شب با وضوح بالا و ضبط تصاویر رنگی. دوربین های ColorVu برای برنامه های نظارتی طراحی شده اند که لزوم وجود تصاویر رنگی با وضوح بالا در آنها بویژه در محیط های کم نور از اهمیت بالایی برخوردار است. با داشتن حساسیت بالا در محیط های بسیار کم نور، دوربین می تواند تصاویری روشن و واضح را به صورت 234 ساعته ارائه نماید. علاوه بر این، این دوربین ها دارای منبع نوری و لنزهای ضدانعکاسی هستند که منجر به ایجاد تصاویری واضح و با کیفیت می گردد.    
این تکنولوژی ها برای کارشناسان نصب دوربین مداربسته نیز مفید خواهد بود زیرا می توانند بسیاری از ویژگی های هوشمند تصویری را به سیستم موجود اضافه کنند و آن را به سادگی جایگزین مدل های قدیمی DVR نمایند. همچنین از جهت دیگر برای کاربران نیز بسیار کارا و مفید بوده زیرا باعث صرفه جویی در منابع (نیروی) انسانی و مالی می گردد.

  1. https://www.pedicure.com/activity/p/439065/
  2. https://www.bloglovin.com/@seomypassion12/9134727
  3. https://telegra.ph/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-07-27
  4. http://mcdonaldauto.ning.com/profiles/blogs/3053623:BlogPost:7951762

 

آموزش طراحی لباس - دوره طراحی لباس


آموزش طراحی لباس - دوره طراحی لباس

 

به گزارش برنا نیوز طراحی لباس هنری است که به تولید لباس و سایر لوازم مورد نیاز مردم اختصاص دارد. این هنر شامل یک فرایند بسیار دقیق از انتخاب طرح تا مراحل نهایی دوخت و ارائه لباس است.

این حرفه به دو قسمت اصلی تقسیم می شود: 1- دوخت سفارشی 2- پوشاک آماده.

 

طراح لباس

 

گروه های مختلف طراحی لباس

 دوره طراحی لباس  ست دوخت سفارشی:

مناسب برای مشتریان خاص مانند هنرمندان و افراد مشهور ، این لباس ها با توجه به اندازه مشتری ها دوخته می شوند. این نوع لباس ها برچسب قیمتی ندارند ، اما برای مشتریان در این سطح نیازی به چسباندن برچسب قیمت روی لباس نیست. مجموعه لباس های دوخت سفارشی سالی دو بار در ماه های ژانویه و جولای ، آغاز فصل جدید مد ، در حداقل 50 طرح لباس شب و روز برای مشتریان نمایش داده می شود.

دوره طراحی لباس  داشتن ایده و ایجاد خلاقیت یکی از مهمترین ابزارها در زمینه هنر است که منجر به طراحی مد و لباس جدید می شود. ایده ها و خلاقیت ها در ذهن همه انسان ها وجود دارد و کافی است روی مساله مورد نظر تمرکز کنید.

طراحان لباس باید بیشتر از دیگران روی طوفان فکری تمرکز کنند و بتوانند این کار را با ذهنی قوی و بهتر انجام دهند. ایده پردازی با تمرکز و دید خوب ایجاد می شود

 مجموعه لباس های آماده:

دوره طراحی لباس  مجموعه لباس های آماده بر اساس اندازه های استاندارد تولید شده و به عموم عرضه می شود. این مجموعه به دلیل استفاده از اندازه استاندارد برای تولید انبوه مناسب است. طراحی لباس های آماده نیز به دو قسمت مجموعه طراحان و مجموعه تولید انبوه تقسیم می شود. مجموعه طراح دارای کیفیت بالاتری است و برای تبلیغات مجموعه های تولید انبوه ارائه می شود.

فرایند طراحی لباس از عناصر زیر تشکیل شده است

 

دوره طراحی لباس  پارچه: باید با توجه به ظاهر ، احساس و روحیه اکثر مشتریان انتخاب شود. در انتخاب پارچه باید شرایط اقلیمی و فصلی را در نظر گرفت. صدها نوع مختلف پارچه در دسترس طراحان است. برای اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع می توانید مقاله نحوه انتخاب و خرید پارچه را مطالعه کنید.

 چاپ پارچه: در طرح ، رنگها و مضامین انتخاب شده برای چاپ و طراحی پارچه باید متناسب با فصل انتخاب شوند. در حالت ایده آل ، از زرد روشن در زمستان و رنگهای تیره در زمستان نباید استفاده شود. برای مطالعه بیشتر و آشنایی با چاپ پارچه می توانید مقاله مربوطه را مطالعه فرمایید

 تزئینات روی لباس: مانند گلدوزی ، گلدوزی ، گلدوزی و ...

الگو: این ساختار اصلی لباس است. به همین دلیل ، طراحی الگو از اهمیت ویژه ای برخوردار است و اساساً نقشه قسمت هایی است که با دوخت لباس ها به هم ایجاد می شوند.

اندازه گیری: یکی از مهمترین موارد در این حرفه اندازه گیری است. بدست آوردن الگوی مناسب نیز با اندازه گیری دقیق ارتباط مستقیم دارد.

تحقیقات مد: با مطالعه دقیق روندهای مد در فصل آینده ، بهترین طراحی را می توان انجام داد

طراحی لباس چیست؟

ایده های طراحی لباس:

خلاقیت در طراحی و خلق لباس با دانش کامل و توانایی استفاده از آن در طراحی و خلق لباس ایجاد می شود.

همیشه لازم نیست از ابزارهای بصری برای طراحی لباس استفاده کنید. گاهی اوقات می توان یک طرح جدید لباس با مواد اطراف و الهام از اشیاء مختلف ایجاد کرد.

به عنوان مثال ، او دامن را با استفاده از برگ درخت و نوع پوشش طراحی کرد.

به

آموزش طراحی لباس طراحان ابتدا باید هدف خود را مشخص کنند و سپس مانکن را ترسیم کرده و با آگاهی از مواد به دست آمده ، لباس مورد نظر را طراحی کنند.

طراحی مد چیست؟

 

اهمیت رنگ در طراحی لباس:

آموزش طراحی لباس  یکی از مهمترین قسمت های طراحی لباس انتخاب رنگ است. اهمیت رنگ در طراحی لباس بسیار زیاد است و یکی از قسمتهای مهم این بخش است. رنگ بازتابی از نور است که به طرق مختلف ایجاد می شود.

رنگها به خاطر رنگهای گرم و سرد شناخته می شوند و یکی از اصول طراحی لباس در فصول مختلف استفاده از این ویژگی است ، به طوری که در طراحی لباسهای فصل سرد باید از رنگهای گرم و در طراحی لباسهای فصل گرم استفاده کنید.

ترکیب رنگی که در طراحی لباس استفاده می شود بسیار مهم است و طراح لباس باید درک خوبی از این قسمت داشته باشد و هماهنگی خوبی در انتخاب رنگ لباس های مختلف ایجاد کند.

آموزش طراحی لباس  در تصویر زیر لباس های طراحی شده برای کاروان ایران برای المپیک ریو را مشاهده می کنید. انتخاب رنگ اشتباه تاثیر بسیار بدی در طراحی نهایی دارد.

اهمیت رنگ در طراحی لباس

 

آموزش طراحی لباس  دانستن رنگها و تناژهای مناسب یکی از قسمتهای آموزشی است که طراحان لباس قبل از اجرا باید آن را بیاموزند تا بتوانند لباس مناسب را طراحی کرده و توجه مشتریان را به خود جلب کنند.

 

آموزش طراحی لباس  چه کسی طراحی لباس را اختراع کرد؟

اولین طراح مد که از خیاط های ساده آن زمان فراتر رفت

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون چه دلایلی دارد؟


خراب شدن برد اصلی دلیل خاموش شدن تلویزیون

 

تلویزیون شما هم خود به خود خاموش می شود؟ بعد از چند ثانیه و بی هیچ علتی تلویزیون ناگهان خاموش می شود؟ از همه بدتر وقتی است که این اتفاق زمان دیدن برنامه مورد علاقه شما رخ دهد! علل زیادی وجود دارد که باعث خاموش شدن ناگهانی تلویزیون می شود. در ادامه مقاله این موارد را برای پی بردن به دلیل خاموش و روشن شدن تلویزیون و یا دلیل خاموش شدن ناگهانی تلویزیون بررسی می کنیم.

اشکالات منبع تغذیه دلیل خاموش و روشن شدن تلویزیون

کمی بررسی امکان دارد به شما کمک کند بفهمید چه چیزی دلیل خاموش و روشن شدن تلویزیون سامسونگ، ال جی، فیلیپس و … به صورت ناگهانی و خود به خود است. اول منبع تغذیه را بررسی کنید. سیم برق به درستی به پریز وصل شده است؟ اتصال شل و یا کابل آسیب دیده و قدیمی می تواند دلیل خاموش شدن ناگهانی تلویزیون شما باشد. اگر متوجه سیم های فرسوده یا مشکل سیم برق تلویزیون خود شدید، وقت آن است که برای تعمیر تلویزیون سونی یا ال جی خود با سرویس تی وی تماس بگیرید

چرا تلویزیون خودبخود خاموش می شود؟

وقتی تلویزیون خودبخود خاموش می شود، یکی از محتمل ترین موردی که می توانید بررسی کنید، فعال شدن تایمر یا تایمر خواب تلویزیون است. امکان دارد تایمر تلویزیون شما طوری تنظیم شده باشد که بعد از یک زمان خاص تلویزیون را خاموش کند.

 از گیرنده دیجیتال و یا تلویزیون های جانبی دیگر استفاده می کنید؟

مطمئن شوید که گیرنده دیجیتال روشن است و ورودی تلویزیون به درستی برای تلویزیون گیرنده انتخاب شده است.

اگر تلویزیون گیرنده دیجیتال شما روشن است، امکان دارد کابل HDMI، کواکسیل و … یا خود تلویزیون به دلیل اشکال سیگنالی برای تلویزیون ارسال نکند.

سیگنال خروجی گیرنده دیجیتال خود را با فشردن دکمه info/guide روی ریموت کنترل آن بررسی کنید.

اگر بعد از فشردن دکمه info/guide صفحه تلویزیون داده های راهنما را نشان می دهد، اشکال شما ناشی از کابل یا خود گیرنده است.

اگر صفحه تلویزیون شما اطلاعات راهنما را نمایش نمی دهد، مطمئن شوید که منبع ورودی در تلویزیون با کمک دکمه ورودی در ریموت تلویزیون تغییر می کند.

اشکالات و سخت افزاری دلیل خاموش شدن ناگهانی تلویزیون

اگر هیچ کدام از موارد بالا کار نکرد و شما متوجه شدید که تلویزیون های متصل به تلویزیون شما به درستی کار می کنند و گزینه های ریست و به روزرسانی را هم امتحان کرده اید و جواب نگرفتید، امکان دارد اشکال از خود تلویزیون باشد. امکان دارد مین برد، برد پاور و یا دیگر قطعات تلویزیون شما خراب شده باشند که باید برای تعمیر آن از یک مرکز معتبر مثل سرویس تی وی کمک بگیرید.

خراب شدن برد اصلی دلیل خاموش شدن تلویزیون

اگر تلویزیون شما بدون هیچ اشکالی به طور ناگهانی خاموش شود، به احتمال زیاد اشکال از سخت افزار است. یکی از دلیل های رایج این اشکال خراب شدن برد اصلی تلویزیون است، جایی که همه اجزای تلویزیون شما با هم ارتباط می گیرند و سیگنال را رد و بدل می کنند. اگر برد اصلی تلویزیون فرسوده یا خراب باشد، تلویزیون بیش از حد گرم می شود و باعث می شود که تلویزیون خود به خود خاموش و روشن شود. تعویض برد اصلی تلویزیون می یک تعمیر پرهزینه و حساس است و باید توسط متخصصان حرفه ای و مجرب سرویس تی وی انجام شود.

خراب شدن برد پاور تلویزیون

علاوه بر برد اصلی، وقتی که اشکال خاموش شدن تلویزیون ال جی، سامسونگ، سونی و … به وجود می آید، امکان دارد مشکل از برد پاور تلویزیون شما باشد. در تلویزیون سامسونگ مدل ??F???? و تلویزیون ال جی مدل 42led5600 احتمال دارد دلیل خاموش شدن ناگهانی تلویزیون از برد پاور آن هم باشد اما برای مطمئن شدن باید توسط تعمیرکار بررسی شود.

علاوه بر مواردی که گفته شد، نوسان برق می تواند باعث آسیب زدن به برد اصلی، برد پاور، قطعات برد مثل خازن ها و آی سی ها و دیگر اجزا تلویزیون شما شود. چرا که تلویزیون های جدید با ولتاژ خیلی پایینی کار می کنند پس با نوسان برق احتمال آسیب رسیدن به قطعات تلویزیون وجود دارد. برای پیشگیری از این آسیب ها باید حتما از محافظ برق باکیفیت کمک بگیرید.

نمایندگی تلویزیون

نمایندگی تلویزیون ال جی ، سامسونگ یا سونی ارائه دهنده همه خدمات مورد نیاز به کاربران و دارندگان تلویزیون های تلویزیون و برد است. کاربران گرامی می توانند با مراجعه به نمایندگی تلویزیون تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر انواع تلویزیون های برد و پنل های تی وی را دریافت کنند. تعمیر تلویزیون سامسونگ ، سونی و ال جی در این نمایندگی محدود به مدل و برند خاصی نیست و از همه خدمات تعویض و تعمیر پشتیبانی می کند