درباره شارژر دیواری

درباره شارژر دیواری 

 گاهی نیاز و احتیاج به خرید یک شارژر دیواری برای گوشی خود داریم.که در ادامه توضیحی کوتاه درباره شارژر دیواری یا کلگی شارژر ویا سری شارژر یا آداپتور (اغلب به این سه اسم گفته می شود) می دهیم.

شارژر دیواری چیست؟

آداپتور فست اورجینال ال جی Original Adapter

تشکیل شده از یک آداپتور یا یک کابل می باشد که می تواند انرژی یک گوشی موبایل یا یک تبلت و یا هر وسیله دیگری را تامین کند.شارژرهای دیواری به دو صورت عرضه و ارائه می شوند یک دسته از آن ها بدون کابلمی باشند. که این دسته از محصولات به عنوان کلگی یا سری شارژر شناخته می شوند که می توانید انواع این محصولات را دردیجی فرست ببینید و بررسی کنید و خریداری بکنید. دسته دوم از مدل ارائه شده شارژرهای دیواری شارژرهای دیواری می باشند که به همراه یک کابل عرضه و ارائه به مشتریان می گردند که معمولا قیمت گران تر و بالاتری دارند. این دسته از محصولات نیز در وبسایت دیجی فرست  مشاهده و خرید است.

 

سرعت شارژ:

در دنیای امروز سرعت یکی از عوامل مهم برای پیشرفت فردی و تکونولوژی می باشد. شارژرهای دیواری نیز از این قاعده مستثنی و جدا نمی باشند. شارژرهایی که به اصطلاح فست شارژ می باشند. طرفداران بیشتری دارند. و می توانند طیف عظیم و بزرگی از مشتریان را به خود جلب کنند.

شدت جریان خروجی:

یکی از معیارهایی که برای بررسی مشخصات یک شارژر دیواری مورد نظر می باشد شدت جریان خروجی می باشد. شدت جریان خروجی برای تبلت یا موبایل معمولا 2 آمپر می باشد و اگر می خواهید یک شارژر دیواری استاندارد خریداری بکنید. باید شدت جریان خروجی آن در این محدوده باشد.قضیه از این قرار می باشد که این دسته از کاربران و فروشندگان به دیگران توصیه می کنند که برای شارژر موبایل و یا تبلت خود،فقط از شارژرهای ? آمپری استفاده بکنیدو شارژر هایی با آمپر بیشتر و یا کمتر باعث آسیب به دستگاه های مورد نظر می گردد. به هیچ وجه نمی توانید از نظر علمی یک فروشنده موبایل و تبلت را مجاب نمایید که در حال اشتباهی بزرگی می باشد.به طور استاندارد شارژر های USB از ولتاژ ? ولت و ??? الی ? آمپر را دارا هستند.این استاندارد در اکثر شارژرهای موبایل رعایت شده است اما برخی از فبلت ها و تبلت هایی که اصولا با باتری های بالای ???? میلی آمپر کار می کنند،امکان دارد که به نظر کمپانی از شارژرهای ? آمپری و حتی بیشتر استفاده کنند.در مورد برندهای سرشناس معمولا ولتاژ تغییری نخواهد کرد.با این حال تمام کاربران می توانند از تمامی شارژرهای استاندارد موجود در بازار استفاده بکنند.به هیچ وجه نگران این نباشید که شارژر اورجینال موبایل شما ? آمپر می باشد و شارژری که اکنون مجبور به استفاده از آن هستید در بیش از ? آمپر فعالیت می کند.آمپر بر خلاف ولتاژ به دستگاه و منبع ورودی تحمیل نمی گردد و دستگاه مورد نظر می تواند دقیقا به اندازه نیاز خود از آمپر برداشت کند.

سخن آخر:

در پایان این مقاله باید اشاره و توجه داشت که انتخاب یک شارژر با کیفیت مناسب می تواند سلامت و عمر باتری گوشی موبایل شما را ضمانت کند و دقیقا برعکس این قضیه نیز امکان دارد،اتفاق بیفتد در ادامه می توانید انواع شارژرهای دیواری را در وبسایت دیجی فرست با قیمتی بی نظیر بررسی و و در صورت نیاز خریداری بکنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.